مرگ بر عشق ........ ( Death to Love)
مرگ بر عشق ........ ( Death to Love)
دلشکستم و دلم را شکستند فهمیدم هیچکس لایق عشق نیست ( Death)
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, توسط قاسم |


عزیز لعنتی ام ...

تنها به من بگو که چه باید میکردم و نکردم ...

تنها لحظه ای در چشمان من نگاه کن و مردانه بگو که غیر از عمر و جوانی و شور عشق دیگر چه باید به پای تو میریختم ...

من که در هر شرایطی در کنار تو ایستادم ...

و حالا میفهمم تنها اشتباه من اعتماد به تو بود ...

بیا و یکبار هم که شده مرد باش ...لحظه ای در چشمان من مردانه نگاه کن ... لحظه ای ...




نظرات شما عزیزان:

A.H.M
ساعت17:57---13 مرداد 1392


mohadese
ساعت0:30---5 تير 1392
به سلامتی خودمون
که توی پلک زدنامون
یاد ادم هایی هستیم
که بد کردن با هامون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.